loading...
گیم یوز
Amir بازدید : 87 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (1)

 

راز بقا...

خط داستانی بخش دوم بازی هم سرراست و جمع وجور است؛الی بعد از این که بدن مجروح جوئل را به جای امنی منتقل میکند،برای پیدا کردن دارو به نقاط مختلف یک مرکز خرید ویران سرک میکشد.این بخش از نظر گیم پلی غنی تر و بسیار شبیه به بازی اصلی است؛پراز اکشن،مخفی کاری،کلیکرها و مهاجمان اسلحه به دست.پیدا کردن وسایل از گوشه و کنار نقشه و ساختن ابزار هایی مانند بمب دستی و نارنجک دودزا همچنان دی این بخش وجود دارند.ولی کوتاه بودن بازی باعث شده تا بخش ارتقای سلاح ها کاملا" حذف شود.علاوه براین،تعداد سلاح های مورد استفاده تان هم کم تر شده و به یک اسلحه ی کمری،تفنگ شکاری و تیروکمان محدود میشود.ولی هیچکدام این ها باعث نمی شود تا از لذت اکشن های بازی کاسته شود.

از آن جایی که بازی بسیار کوتاه است،طراحان تمرکز بیشتری روی طراحی مراحل داشته اند و مراحل را جمع و جورتر و بهتر از نمونه ی اصلی طراحی کرده اند.مبارزات و اکشن ها به خاطر کوچکی بازی لذت بخش تر از بازی اصلی از آب درآمده اند که یکی از دلایل مهم اش تنها بودن الی در این بخش است.دیگر خبری از همراه مزاحم و احمقی که همیشه روی اعصاب بود نیست و بیشتر حواس شما روی چیدن استراتژی و رد کردن مراحل متمرکز شده است.حتی مخفی کاری های بازی هم بهتر شده اند و طراحی بهتر و تمیزتری دارند.کشتن مخفیانه کلیکر ها کار راحت تر و لذت بخش تری است.چون هم امکانات کافی برای اینکار دارید و هم آرامش بیشتر.با این که استفاده از چاقو بهترین راه برای رد کردن مراحل است،ولی از نیمه ی بازی به بعد که تیر و کمان به سلاح هایتان اضافه میشود میتوانید مخفی کاری ها را  با دقت بیشتری انجام دهید.

 

 

Left Behind

 

 

 

 

بازی یک مکتنیک خیلی خوب هم به روند بازی اضافه کرده که مبارزه ی (چند جناحی)نام دارد و بر خلاف چیزی که انتظار داشتیم خیلی عالی کار میکند.برای استفاده از این مکانیک کافی است توجه کلیکرها را به سمت دشمن انسانی جلب کنید و خودتان یک جای دنج بنشینید و کل ماجرا را تماشا کنید؛کاری که به شکل شگفت انگیزی جذاب است!البته بهتر است این کار را خیلی دقیق انجام بدهید چون اگر در جای مناسبی نباشید از وسط یک درگیری و آشوب سردر می آورید که جمع کردنش کار راحتی نخواهد بود.

 نوجوانی ناتمام...

نکته کلیدی و رمز موفقیت بازی این است که این دو بخش ظاهرا" جدا از هم را کاملا" در هم تنیده و ساختاری یکپارچه و روان خلق کرده است.طول مراحل،تدوین سکانس های سینمایی،دیالوگ ها و ترکیبشان با گیم پلی عالی از آب درآمده است.روایت موازی و یک در میان بین گذشته و حال، فصل آرام بازی های الی و رایلی در مقایسه با فصول پرتنش مبارزه ی الی برای بقای خود و جوئل ،ریتم بی نظیری به «رها شده»داده است.به خاطر همین ریتم،شخصیت الی گام به گام از روحیاتش برملا میشود که در بازی اصلی ندیده بودیم.به همین خاطر وقتی در انتهای بازی از زبان او(الی) میشنویم که میگوید :«نمیذارم ولم کنی جوئل!» کاملا" درک میکنیم چرا زنده نگه داشتن جوئل اینقدر برایش مهماست. 

The Last Of US 

هدف ساختاری و مهندسی شده ی سازنده ها هم همین بوده؛مانور دادن روی شخصیت های بی نظیری که خلق کرده اند و بازی با فرم و محتوا و در نهایت ترسیم قوس شخصیتی الی.ولی همه ی ما میدانیم هدف اصلی ناتی داگی ها این نبوده!موسیقی بی نظیر سانتائولایا و آن چهره های مغموم و عشق هایی که پا در هوا می مانند را برای بالا بردن آدرنالین خون یا درس دادن طراحی مرحله نساخته اند. بلکه میخواستند با روح و روانمان بازی کنند و چقدر هم خوب این کار را انجام داده اند.

 

(راستی میدونستی تنها دو نفر در این بازی اسم فامیل دارند؟

یک «رایلی ایبل» که اسمش را روی پلاک گروه کرم های شب تاب میبینید و دیگری «جیمی کوپر»که در ابتدای بازی اصلی به عنوان اولین انسان مبتلا شده به بیماری وارد خانه ی جوئل میشود.)

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.

این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 276
  • بازدید کلی : 4,303